Adem S.
3
Adem S.
0
subscribers
0
subscriptions
90.8K
views
Reviews
1
Guides
Photos
2
Tuzla Fisherman Basaksehir
Basaksehir · Restaurant
Save
June 2025
1 yıldızı çaydan kırdım. O kadar balığı mükemmel lezzetli pişirdikten sonra, düsük kalitede ve soğuk çay içmek hiç hoşuma gitmedi. Bizim insanımız çay sever. Çayın kalitesini mutlaka artırın. Masaya soğuk çay getirmeyiniz. Gelelim balıklara. Söyleyerek söz bulamıyorum. Balıklarin her biri birbirinden şahaneydi lezzetliydi güzel pişirilmişti sorunsuzdu. Hiźmet ilgi alaka iyiydi begendik. Mutlaka tekrar geleceğim..