Uğur K.
2
Uğur K.
0
subscribers
0
subscriptions
2K
views
Reviews
1
Guides
Photos
Payidar
Antakya District · Restaurant
Save
July 2025
Eşimle özel bir gün kutlaması için gittik. Deniz kenarı olması dışında bir farklılık göremedik. Fiyatlar yüksek ama beklenen hizmeti veremiyor. Mekan kedi doluydu kalkana kadar kedilerle boğuştum desem abartmış olmam. En sonunda tabağıma ulaşmak için masama ve kucağıma atladılar. Son olarak da bahçe kısmında otururken yoğun bir lağım kokusu gelmeye başladı. Masamızı içeri taşırken garson arkadaşın biri diğerine "İçerisi kokmuyor muymuş?" Diye söylenmesini de duyduk ve iyice hevesimiz kaçtı. Son söz olarak mekanın çok abartıldığını düşünüyorum. Herhangi bir mcdonaldsta müşteri memnuniyeti daha fazla önemseniyordur.